Politica de confidentialitate
Protecția datelor personale
- Introducere
Această politică descrie ce informații colectăm atunci când utilizați website-ul sau aplicațiile ecosistemului EPortal, servicii, aplicații mobile, produse și conținut („Servicii”). De asemenea, oferă informații despre cum stocăm, transferăm, utilizăm și ștergem informațiile respective și ce alegeri puteți face în ceea ce privește informațiile.
Această politică se aplică tuturor aplicațiilor EPortal, inclusiv site-ul web și aplicațiile mobile, precum și altor interacțiuni (de exemplu, conversații de asistență pentru clienți, sondaje pentru utilizatori și interviuri etc.) pe care le puteți avea cu reprezentanții Companiei.
Această politică se aplică atunci când Compania acționează în calitate de Operator de date cu caracter personal cu privire la datele personale ale utilizatorilor serviciilor noastre; cu alte cuvinte, unde determinăm scopurile și mijloacele procesării datelor cu caracter personal. Pentru conținutul și datele pe care le generați, încărcați sau pe care le puneți la dispoziție prin intermediul serviciilor ecosistemului EPortal („Conținut utilizator”), sunte ți responsabil să vă asigurați că acest conținut este în conformitate cu Termenii și Condițiile noastre și că conținutul nu încalcă confidențialitatea altor utilizatori. - Cum colectăm, procesăm și stocăm datele
Noi, Compania, ne angajăm să protejăm confidențialitatea utilizatorilor noștri. Vom colecta și prelucra doar informațiile de care avem nevoie pentru a vă oferi serviciile și pentru a continua să le menținem și să le dezvoltăm.
Compania poate colecta, stoca și prelucra diferite tipuri de date, cu motive legale diferite, după cum urmează:
Informații despre identitatea utilizatorilor – utilizatorii care aleg sa se înregistreze în EPortal trebuie să parcurgă una dintre procedurile de înregistrare disponibile în ecosistem, ceea ce implică furnizarea cu acuratețe de date de identificare, precum si a unei adrese de email valide și unui număr de telefon valid. Utilizatorul poate de asemenea sa aleagă să afișeze o fotografie de profil care va fi folosită pentru a-l personaliza în conversațiile cu ceilalți utilizatori din ecosistem.
Date privind utilizarea – când utilizatorul interacționează cu serviciile noastre, colectăm și procesăm metadate pentru a oferi un context suplimentar despre modul în care este utilizat EPortal. Datele de utilizare pot include adresa dvs. IP, locația geografică, tipul și versiunea browser-ului, sistemul de operare, sursa de trimitere, durata vizitei, vizualizările paginii și căile de navigare a site-ului web, precum și informații despre momentul, frecvența și modelul de utilizare a serviciilor de către dumneavoastră. Sursa datelor de utilizare este software-ul serverului nostru și sistemul nostru de procesare analitică a datelor.
Date tehnice (log-uri) - La fel ca majoritatea serviciilor digitale, serverele noastre colectează automat informații atunci când site-urile sau serviciile sunt accesate sau utilizate și le înregistrează în fișierele de jurnal. Aceste date de jurnal pot include adresa IP Protocol (Internet), adresa paginii web vizitate în cadrul serviciilor, tipul și setările browser-ului, data și ora în care au fost utilizate serviciile, informații despre configurarea browser-ului și plugin-uri, preferințele de limbă și datele cookie. Scopul acestor colectări este a putea supraveghea buna dumneavoastră credință în utilizarea serviciilor și în scopul protejării Conținutului dumneavoastră și al celorlalți utilizatori.
Informații despre dispozitive - Compania poate colecta și prelucra informații despre dispozitivele utilizate de dumneavoastră pentru a accesa ecosistemul EPortal, inclusiv tipul de dispozitiv, ce sistem de operare este utilizat, setările dispozitivului, ID-urile aplicației, identificatorii unici de dispozitiv și datele de avarie. Colectarea și procesarea unora sau tuturor acestor informații depinde de tipul de dispozitiv utilizat și de setările acesteia.
Informații rezultate din activitățile de suport – Compania poate prelucra informațiile pe care ni le trimiteți, dacă alegeți să trimiteți o sesizare la e-mailul nostru de asistență. Dacă ne contactați, este posibil să utilizăm informațiile dumneavoastră din și despre spațiul virtual personal pentru a vă asigura suportul solicitat.
Notificări privind serviciile – Compania poate prelucra informațiile atât pentru a vă putea informa cu privire la diverse schimbări ale Termenilor si Condițiilor sau altor proceduri folosite pentru a asigura buna funcționare a sistemului, cât și pentru a vă comunica când sunt observate activități suspecte, potențial frauduloase la contul dumneavoastră.
Integrări cu servicii externe – Compania poate stoca date despre utilizarea serviciilor furnizate de partenerii și licențiatorii EPortal în vederea îmbunătățirii experienței utilizatorilor. Aceste date pot fi șterse cu opțiunea de ștergere din setările de integrare sau prin ștergerea acestora din cache-ul browser-ului. Când utilizați o integrare, metadatele precum titlul, datele și permisiunile de partajare a conținutului selectat pot fi aduse și afișate în pagina web. Putem stoca informații care nu sunt personale / nerestricționate (de exemplu, id-ul conținutului și data de acces) într-un spațiu de stocare local pentru a afișa listele de integrări deschise recent. Metadatele restricționate sunt întotdeauna stocate de serviciile în sine și necesită consimțământul explicit dat de utilizator. - Cum procesăm elementele media
Ocazional, doar cu acordul prealabil al utilizatorului, putem înregistra și stoca din motive de securitate sau pentru a face disponibil în Spațiul Virtual Personal al utilizatorului conținutul media al interacțiunilor cu alți utilizatori. Unul dintre cazurile în care putem face acest lucru este la dovedirea/verificarea identității utilizatorului. Acest lucru este necesar pentru ne a asigura pe noi Compania și pe toți ceilalți utilizatori ai ecosistemului de acuratețea identității fiecărui utilizator. În calitate de utilizator ești de acord cu stocarea și procesarea acestor informații pe toată durata utilizării serviciilor EPortal și ori de câte ori există suspiciuni cu privire la identitatea ta atât din partea Companiei, cât și a altor utilizatori sau entități publice sau private.
- Securitate
În scopul protejării datelor dumneavoastră personale, Compania implementează măsuri tehnice şi organizatorice pentru protecția împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale si împotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorării accidentale.
Comunicațiile între utilizatori pot fi făcute fie prin conexiuni peer-to-peer conținutul fiind trimis direct de la utilizator la utilizator fără a trece prin server-ele noastre, fie prin rețeaua noastră dedicată de servere. Rețeaua noastră de servere este protejată de măsuri de securitate stricte destinate să asigure protecția datelor și informațiilor stocate, trimise sau colectate în ecosistem. - Accesul altor entități la datele tale personale
Compania poate divulga datele personale a utilizatorilor în anumite circumstanțe clar identificate, precum:
- Cu consimțământul utilizatorului;
- Cu licențiatorii, partenerii, furnizorii și afiliații noștri în scopul asigurării unei experiențe de utilizare de cea mai bună calitate și pentru asigurarea respectării Termenilor și Condițiilor de utilizare ai EPortal;
- La cererea expresă a autorităților atunci când legea impune acest lucru;
- Partenerii, licențiatorii, furnizorii și afiliații noștri sunt grupați în mai multe categorii după cum urmează:
- Furnizori de infrastructură, găzduire sau stocare a datelor;
- Procesatori de plăți;
- Furnizori de servicii de încredere (semnătură electronică);
- Furnizori de instrumente de lucru colaborativ sau platforme de suport conținut media, servicii disponibile în cadrul ecosistemului.
- Furnizori de instrumente de analiza a parametrilor tehnici de funcționare;
- Furnizori de instrumente de suport clienți;
- Furnizori de instrumente de Marketing și Email (pentru trimiterea de notificări privind actualizarea procedurilor de utilizare a ecosistemului, lansarea de noi funcționalități) doar legat de buna funcționare a ecosistemului;
- Furnizori de instrumente de comunicare internă;
- Transferul datelor
Compania poate face cunoscute datele dumneavoastră personale oricărei companii din grupul nostru de companii (filialele noastre sau compania “mamă”) în măsura în care acest lucru este necesar și justificat de un scop rezonabil.
- Transferul internațional al datelor dumneavoastră personale
Datele dumneavoastră personale pot face obiectul transferului internațional doar cu respectarea Termenilor și Condițiilor și doar având ca destinație partenerii, furnizorii sau afiliații noștri. În calitate de utilizator sunteți pe deplin conștient că datele personale pe care le publicați în ecosistemul EPortal vor fi disponibile prin internet. Compania nu poate împiedica utilizarea greșită a acestora date cu caracter personal de către alții.
- Păstrarea și ștergerea datelor personale
Datele cu caracter personal pe care le prelucrăm în orice scop nu vor fi păstrate mai mult decât este necesar.
Vom păstra datele dumneavoastră personale după cum urmează:
Informațiile privind utilizarea ecosistemului și elementele de Conținut personal vor fi păstrate 3 ani de la data creării lor, dacă legea nu prevede altfel. În cazul în care există prevederi legale care sa ne oblige altfel, vor fi respectate prevederile legale. - Modificarea prezentei proceduri
Compania poate modifica prevederile prezentei proceduri oricând la libera ei discreție. Dacă modificările sunt semnificative vă vom comunica schimbările înainte ca acestea să intre în vigoare. Utilizarea serviciilor EPortal după intrarea în vigoare a modificărilor însemnă ca sunteți de acord cu modificările aduse. Dacă nu sunteți de acord cu modificările vă recomandăm ștergerea Spațiului dumneavoastră Virtual Personal înainte de intrarea în vigoare a modificărilor, în caz contrar utilizarea serviciilor EPortal și a Conținutului personal se va supune noilor prevederi.
- Drepturile utilizatorului
În calitate de utilizator beneficiezi de toate drepturile acordate de legile naționale și/sau reglementările europene în vigoare, după cum urmează:
- Dreptul de acces la datele dumneavoastră personale
- Dreptul la rectificarea datelor dumneavoastră personale
- Dreptul de a te opune și restricționa procesarea de către noi a datelor dumneavoastră cu caracter personal
- Dreptul de a fi uitat, respectiv dreptul la ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal.
- Dreptul la portabilitatea datelor.